مژده عالشی
تهران
تازگیا اینجا بوده
30 خرداد 1405
1 نفر این آیتم رو دوست داشتن
لباس عروسکی نوزادی
این لباس خیلی خوشگل و مجلسی رو برای دخترم وقتی تازه بدنیا اومده بود گرفتم ولی هیچ وقت اندازه اش نشد که بپوشه. نو نو هستش. دوست داشتم یک دختر کوچولوی خوشگل دیگه بپوشتش
اولین نفر نظرتو بذار
800,000تومن
1,000,000تومن20%

